.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصادف در جاده هراز و اقدام عجیب راننده آمبولانس
این تصادف که در پی سبقت زانتیا و تصادف از روبرو با ماشین پژو پارس رخ داد منجر به سقوط هر دو ماشین به شانه خاکی جاده شده که سرنشینان هر دو ماشین دچار جراحت و آسیب دیدگی شدند.
 شمال نیوز: حوالی ظهر جمعه تصادف سنگینی در جاده هراز و در سه کیلومتری پلیس راه بهیجان روی داد که بر اثر آن یک دستگاه ماشین زانتیا با یک دستگاه ماشین پژو پارس یه شدت به هم برخورد کردند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تابناک، این تصادف که در پی سبقت زانتیا و تصادف از روبرو با ماشین پژو پارس رخ داد منجر به سقوط هر دو ماشین به شانه خاکی جاده شده که سرنشینان هر دو ماشین دچار جراحت و آسیب دیدگی شدند.

بر اساس گزارش شاهدان عینی به خبرنگار تابناک ماشین های امدادی و آمبولانس پس از حدود بیست دقیقه از وقوع تصادف به محل حادثه رسیدند و در حالیکه به نظر می رسید پای راننده پژو پارس به شدت شکسته شده و وی درد بسیار می کشید به آمبولانس منتقل و روانه آمل شد.

همچنین دو زن و یک مرد دیگر از سرنشینان همین ماشین نیز دچار جراحت شدند.این شاهد ماجرای تصادف به خبرنگار ما گفت متاسفانه ماموران نیرو انتظامی هم که با تاخیر رسیده بودند به جای حضور اولیه بر بالین حادثه دیدگان که حداقل می توانست از لحاظ روانی برای آنان دارای تاثیر باشد شروع به نوشتن گزارش و کروکی صحنه شدند.


این شاهد یادآور شد: با توجه به وجود اجناس آسیب دیدگان در ماشین انتظار می رفت مامورین توجه به این ماشین داشته و حداقل یک سرباز را برای حفظ اموال بر سر ماشین ها می گذاشتند اما این کار را هم مردم حاضر در صحنه انجام دادند.

اما نکته عجیب این ماجرا اقدام راننده آمبولانس بود که پس از سوار کردن مریض و حرکت به سوی شهرستان آمل در مسیر برای سوخت گیری به پمپ بنزین مراجعه و در حالیکه مریض بد حال سوار آن ماشین بود چند دقیقه ای در پمپ بنزین برای سوخت گیری معطل شد.

یادآور می شود شماره آمبولانس مربوطه در دفتر تابناک موجود می باشد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.